2014. július 17., csütörtök

Ma közérdekű leszek! Amiről szó lesz az a közműjelző tábla.

Valahogy úgy alakult, hogy egy telekről tudnom kellett, hogy milyen közművezeték húzódik esetleg a telken keresztül. Keresgettem közmű térképekért a neten, de nem nagyon találtam semmit. Akkor eszembe jutott, hogy a szomszéd telek kerítésén vannak közműjelző táblák. Igen ám, táblák vannak, csak azt nem tudom, hogy mit jelentenek rajta az ábrák és a számok. Megint net, megint egy csomó keresgélés, és nagyjából képbe kerültem. Most kirakom ide, hogy másnak ilyen problémával ne kelljen ennyit küzdenie.

Először is itt próbálkoztam: https://www.e-epites.hu/ekozmu/, de ez nekem nem mutatott semmit, pedig 2014. január 1-től itt nyilvánosan meglehetne nézni a legnagyobb közműcégek térképeit.



Frissítve: megy ez csak ügyfélkapus regisztráció kell hozzá! sárga a gáz, zöld a telekom, lila a távhő

Utána jött a gondolat, hogy van közműjelző tábla, csak a jelentésével vagyok gondban.

Gáz közmőjelző tábla

Víz közműjelző tábla

Szennyvíz közműjelző tábla

Elektromos közműjelző tábla

Tűzcsap tábla


és a jelentés részletezése pl. a gáz közmű jelző táblánál:


Jó kódfejtést kívánok mindenkinek napjaink hierolgifájához, mostantól már sejtjük mit rejt a föld:)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése